Porównywarki cenowe

Ponad 40% konsumentów korzysta przed zakupem w sklepie internetowym z porównywarek cen. Świadczy to o tym, że klienci przed podjęciem decyzji sugerują się kosztem produktu oraz opiniami o nim jak i o samym e-sklepie. Porównywarki cen nie są tylko okazją do zaprezentowania produktów, lecz także kolejnym kanałem marketingowym e-sklepu który pozwala dotrzeć do grupy docelowej, umożliwiając wpływanie na świadomość marki i jej produktów pośród konsumentów.

SKLEPÓW
PRODUKTÓW
PORÓWNYWANYCH OFERT

Tylko dla CENEO.pl

Promowanie biznesów e-commerce w porównywarkach cen polega na zawarciu umowy z wybraną porównywarką oraz na późniejszej konfiguracji systemu sklepu internetowego w tym m.in. stworzenie pliku eksportowego z ofertą produktową według wskazanej w umowie specyfikacji, który to będzie zawierał wybrane do prezentowania w porównywarce produkty i informacje o nich.

Wszystkie produkty z oferty, które znajdą się w porównywarce będą prowadzić bezpośrednio na stronę sklepu. Rozliczenia sklepu z porównywarką następują najczęściej na zasadach cost per click, to znaczy, że opłata pobierana jest za każde kliknięcie użytkownika porównywarki w prezentowaną w niej ofertę.

POKAŻ IM ŻE JESTEŚ

Korzystając z internetowych porównywarek cen, sklep gruntuje do siebie zaufanie klientów. Opinie internautów to niezwykle ważny czynnik, który wpływa na decyzje zakupowe klienta. Przeważnie, zanim konsument podejmie decyzję o skorzystaniu z oferty sklepu, sprawdza informacje o produkcie którym jest zainteresowany, a który został już zakupiony przez inne osoby oraz opinie o samym sklepie. Porównywarki wpływają również bezpośrednio na świadomość konsumencką, uwarunkowane jest przekonanie, że duże brandy czy znane marki powinny być widoczne zawsze i wszędzie tam, gdzie znajdują się zainteresowani nimi klienci.

Wśród polecanych przez nas polskich porównywarek cen znajdą Państwo: skąpca, ceneo i okazje.info.

Nasi doświadczeni specjaliści konfigurują kampanie w porównywarkach internetowych tak, by budżety reklamowe naszych klientów jak i same stawki za kliknięcie były optymalne i ukierunkowane na zwrot z inwestycji. Porównywarki cen wyłącznie w rękach ekspertów monitorujących trendy, ceny cpc jak i zmieniające się zasady reklamowe w samych porównywarkach dadzą gwarancje, że te nie zamienią się w skarbonkę bez dna. Wiemy co robimy i jesteśmy w tym dobrzy.

+48 784 688 181

Napisz do Nas