Remarketing

Remarketing to kanał marketingowy dający możliwość wyświetlania reklam konsumentom, którzy wcześniej odwiedzili witrynę e-commerce. Jeśli użytkownicy opuszczą sklep internetowy, nie dokonując w nim zakupu, remarketing umożliwi nawiązanie z nimi ponownego kontaktu i zaprezentowanie im trafnej reklamy w czasie, gdy przeglądają strony internetowe, korzystają z aplikacji mobilnych lub wyszukują informacji w wyszukiwarce Google.

Zarzuć sieć

Koncepcja remarketingu opiera się na założeniu, że skoro konsument już raz zainteresował się ofertą e-sklepu, to najwidoczniej czuje potrzebę posiadania produktu i wystarczy go tylko nakłonić do powrotu i finalizacji transakcji. Google używa całego szeregu narzędzi identyfikujących użytkowników i ich zachowanie oraz strony jakie odwiedzają, dzięki czemu jest możliwe wystawienie konsumentów na ponowną ekspozycje towarów.

By remarketing był efektywny wymaga utworzenia list odbiorców na podstawie segmentacji danych analitycznych. Wyświetlanie ogólnych reklam wszystkim wizytatorom sklepu internetowego jest po prostu mało efektywne. Reklamy powinny być jak najbardziej spersonalizowane, tak by w trafnie dotrzeć do potrzeb odbiorców motywując ich tym samym do powrotu i zakupu w sklepie.

Formy remarketingu Google AdWords:

polega na wyświetlaniu reklam konsumentom, którzy już odwiedzili sklep internetowy, w czasie, gdy przeglądają strony i korzystają z aplikacji należących do sieci reklamowej.

to zaawansowana forma targetowania odbiorców, która uwzględnia w reklamach oglądane przez klientów w e-sklepie produkty. Remarketing dynamiczny jest szczególnie efektywny w połączeniu z listami produktów Google Zakupy.

reklamy wyświetlane są użytkownikom w aplikacjach mobilnych z których korzystają na swoich smartfonach.

reklamy są wyświetlane w wyszukiwarce Google klientom, którzy już odwiedzili sklep internetowy.

umożliwia wyświetlanie reklam wideo osobom, które odwiedziły sklep internetowy, podczas, gdy korzystają z YouTube czy przeglądają filmy w sieci reklamowej.

dzięki funkcji kierowania na listę adresów email możliwe jest wyświetlanie reklam gdy użytkownicy zalogują się w usługach Google takich jak m.in. wyszukiwarce Google, YouTube czy Gmail.

+48 784 688 181

Napisz do Nas