E-mail i SMS marketing

E-mail marketing

Jeden z podstawowych kanałów reklamowych sklepów internetowych, e-mail marketing to sprawdzona forma marketingu bezpośredniego, wykorzystująca pocztę elektroniczną jako narzędzie do komunikacji z klientami. Głównymi zadaniami stawianymi przed e-mail marketingiem dla e-commerce jest budowa lojalności konsumenckiej, budowa świadomości marki oraz sprzedaż.

E-mail marketing obejmuje analizowanie, planowanie oraz zarządzanie procesami:

  • tworzenie zarządzanie i rozbudowa baz adresów email,
  • przygotowanie kreacji reklamowych dla wiadomości e-mail,
  • tworzenie i obsługa kampanii opartych o wiadomości tekstowe sms,
  • wysyłka mailingu i newsletterów,
  • obsługa korespondencji zwrotnej,
  • opracowanie strategii marketingowej dla tego kanału wraz z harmonogramem wysyłek.

SMS marketing

Marketing mobilny to stosunkowo nowy kanał reklamowy dla e-sklepów, obejmuje on wiadomości SMS oraz graficzne MMS, charakteryzuje się on znacznie większym zaangażowaniem odbiorców w przekaz reklamowy w porównaniu do tradycyjnej komunikacji e-mail.

Cechy wyróżniające marketing mobilny dla e-commerce to:

  • spersonalizowany, osobisty przekaz reklamowy mocno wpływający na odbiorcę,
  • natychmiastowe i precyzyjne dotarcie do grupy docelowej,
  • elastyczna i dynamiczna interakcja z klientami umożliwiająca przy zastosowaniu bramki zwrotnej zarówno nadawanie do, jak i odbiór treści od konsumenta,
  • niezwykle wysoki poziom skuteczności – SMS’y są w 97% czytane,
  • komunikacja mobilna wpływa na odbiór brandu przez konsumentów budując poczucie nowoczesności i otwartości e-sklepu.
sms-babe-cut-5

+48 784 688 181

Napisz do Nas