Reklama w Facebook i Instagram

Najważniejszą zaletą kampanii reklamowej przeprowadzonej na Facebooku jest fakt, iż zawsze kierowana jest ona do precyzyjnie ustalonej grupy odbiorców. Dzieje się tak za sprawą samej formy tego portalu społecznościowego, który jest jednocześnie bazą szeregu danych osobowych swoich użytkowników, takich jak: wiek, płeć, wykształcenie, miejsce zamieszkania i zainteresowania.

Emisja reklam w serwisie Facebook to obecnie najpopularniejszy sposób prowadzenia działań marketingowych w social mediach, Facebook Ads obejmuje swoim zasięgiem samego Facebooka, popularnego na całym świecie Instagrama oraz sieć Audience Network pozwalając wyjść z reklamą poza ramy tych serwisów społecznościowych prezentując ofertę e-commerce konsumentom za pośrednictwem zewnętrznych witryn internetowych, aplikacji mobilnych oraz w filmach wideo.

everywhere

Facebook umożliwia promocję fanpage sklepu internetowego przez co możliwa jest rozbudowa tego kanału komunikacji z klientami, daje też możliwość przedstawienia za pomocą wpisów sponsorowanych najnowszej oferty produktowej sklepu czy też może być narzędziem wykorzystanym w procesie budowania świadomości marki. Facebook Ads to także nieoceniony kanał marketingowy wykorzystywany bezpośrednio w remarketingu.

Remarketing w Facebook Ads bazuje na bezpośredniej integracji e-sklepu z systemami reklamowymi Facebooka z pominięciem zewnętrznych systemów analitycznych. Niemniej koncepcja reklamowa pozostaje ta sama – emisja reklam targetowanych według ściśle określonych kryteriów na grupy odbiorców którzy już w przeszłości odwiedzili witrynę e-commerce sklepu.

Nasi specjaliści zajmą się kompleksowym przygotowaniem kampanii w Facebook Ads dla sklepu internetowego. Zaplanujemy działania, wybierzemy grupę docelową, a na podstawie analiz przygotujemy bazę odbiorców, dostarczymy treści oraz materiały graficzne oraz wdrożymy działania remarketingowe.

+48 784 688 181

Napisz do Nas